Tuesday, February 22, 2011

100 followers.

sob sob sob.
hari yang dinanti nanti kan oleh daku akhirnye tibe jua.
sudah lame ku nanti kan.
hikhik


terime kasih pade rakan rakan yang selame ini memberi galakkan untuk saye terus berblog.
terime kasih juge pade mereka yang memberi idea.
terime kasih pada mama dan baba kerana membelikan saye laptop dan melanggani streamyx.
tanpa due perkare itu,
berblogging adalah sangat mustahil untuk dilakukan.
akhir sekali,
terima kasih kepada anda semua yang sudi mengfollow blog saye.
terharu siot.




*hekelea.
poyo la kau.
orang lain dah beratus kot,
kau baru nak merangkak rangkak.
baru dapat seratus kot.

**ade aku kisah?
saye sayang follower2 saye!
muah muah muah!

oke bai.
:)

11 comments:

Edy Zaidi said...

tahniah2...teruskan berblogging yer

ieqa said...

saya sayang kak tyka saya!♥

applemasam said...

edy: thnx bro!

applemasam said...

sy syg ieqa sy! <3

A'IM said...

sayang aku tak?? sentap

Heidi Shafiq said...

fuh hebat giler.. :D

nak aku tlg klik iklan ko x?

Hanafi WangZi said...

kalo aku unfollow pastu follow balik akulah yg ke seratus. amacam??

khaifaiz said...

tahniah diucapkan.. teruskan dgn style anda.. identiti tu.. hehe

Solihin Zubir said...

wah2.. tahniah2.. isyaAllah pasni tak mustahil cecah 100 plak..
teruskan mngorak langkah...

arie said...

jeles. AHAHA

bukudiarysofea said...

taniah !