Saturday, January 15, 2011

Apple burger night out~!

okei,
mase jage mama hari tu.
kene stay kt hospital teman kn mama,
tp aku xmkn lg.
so aku ajk la my girls cimi,sara dan heidi...yea heidi kau pon tmasuk dlm golongn girls aku..hihihi
plan nk mkn char kueh teow penang kt dpn hospital tu jek,
tp xjd sebab cimi dan sara sempat nyolong nasik lebih mase dorg ade ceramah b4 dtg jmpe aku.
maseh yea! sedap2~! hehe
dorg dtg amek aku pade pukol 2300 dn aku tgu kt depan kolej jururawat.
macam biase la kami neh,.
jmpe je banyak gler cite nk cite.
mcm da 10 thn xjmpe.
aku xbole nk bayang la cmne kalau btul2 10 thn xjmpe..
baper bakul story nk cite nt ek?
btw, tajuk aku tu cm yea2 lak kn..pdhal order mnum jek kt situ..hihi.


mari tgk muke mereke yg turut kebulur.
ayuh !




sumpah best giler lepak ngn korang~!
rindu bangat kt korang!!
 muah muah muah!
kecuali heidi. wekk!!

1 comment:

bukudiarysofea said...

muka aku buruk gile. not fair!
jum lepak makan nasi ceramah lagi. weheee~