Tuesday, January 18, 2011

tak seronok oke?

dihantui kisah lalu itu tak seronok oke?
bile teringat rase nak ngis.
rase nk bunuh diri pun ade.
rase menyesal giler bab pun ade.
nk wat cmne...da jadi da pun..
harap xkn berulang lg bende yg same.

bodoh nye aku........
bodohnye aku sbb bia kn diri aku terus-terusan diperbodohkn,dipergunekan...
kenape aku tkt sgt?
kenape aku tunduk sgt dgn die?
die bkn tuhan la tyka!
sampai bile bile pun bnd ni akan tetap kejar aku.
bayangan tu xkn dpt lari walaupon sejauh mane pun aku cube hilang kn dalam benak pale otak aku nih.
walaupun aku akan berjaye sebagai orang yg bergune satu hari nanti,
bayangan yg aku pernah menjadi seorang yg bodo tetap akan ade..
tolong pergi jauh!!!
menangis takkan solve ape ape.
pun xkn buat bnd tu xpernah terjadi,
menangis pun xkn buat hati ini lega,
malah akan bertambah tambah sakit lg..





tapi aku tetap pilih untuk menangis.

3 comments:

kapten krunch said...

yes. kisah silam itu kadang2 memang tak boleh nak lupa.
kadang2 bende ni memang takde solution.
ape yang kita boleh buat, fikir positif. jadikan iktibar. :)

Far AcRoss HavOc said...

sayang...
let it go...
yeah, mmg susah kan...
selain dari menyesal n xkn buat lagi..
ape lagi yg boleh kite lakukan?
pengalaman mengajar kite..
mengenali dgn lebih dekat ape itu kehidupan..
banyakkan bersabar ye..
=)

Heidi Shafiq said...

nah 20sen.. gi beli sugus.. jgn nanges lg ye.. :D