Thursday, January 27, 2011

Day 2- a photo of something that I ate today.

hari ni saye mamam nasi goreng ayam.
tapi terlupe la plak nk snap gmba nasi goreng ayam tu.
amek kt google je la yek.


tadaa.

hikhik.

hari ni mamam bersame sara senget dan kakak cimi comolot..eh, salah..comot.

hik.
oke itu sahaja.
kalau rajin jap lagi saye naik tarikh lagi yea.

:)

9 comments:

bukudiarysofea said...

cimi comolot.
kah kah

F.A.R said...

macam sedap je weh...
kt melake kan?
nnt aku turun melake bwk aku jalan2 tau..
hehehehe..

applemasam said...

sar: hah! ske kau ea! kekeke

applemasam said...

far: haah..kt mlake,,tp gmba ni aku amek kt google jek..hehe

Heidi Shafiq said...

nt aku turun melaka pun ko bwk aku jln2 ye.. (tiru F.A.R)

✿ CikCimi said...

siot~ eja nama aku betol la !
grrr~

applemasam said...

heidi: giler pe bwk kau jln2..kau lg knal mlake ni dr aku kot..sepak kang

applemasam said...

kakak: hihihihi

applemasam said...

kakak: hihihihi