Friday, April 1, 2011

mama!

oke,
kepade mereke yang rapat dengan aku,
dorg mesti tau yang aku ni seorang yang suke sangat sangat jerit.
hehe.
kalau kat rumah,
mama aku la yang layan aku jerit jerit ni.
hehe
da besa besa pun perangai cam budak budak lagi.
ngade ngade gewdix gewdix sungguh si tyka nih! 
aishh.

lagi satu,
suke sangat bergamba,
mama aku pun suke layankan anak die nih.
sampai muke da malas nak senyum da.
eheee~


mama: penat la nak senyum...
(ni gamba yang ke berape ntah..hehe)


mama: tengah bawak kete nak amek gamba pulak.tengok depan tuuu...


i got my mum eye brow! loving it bebeh!


ma ma ma ma ma ma mothers day ma ma ma mothers day!
(lagu matluthfi)
lalalalala~
adik sayang mama! 
muah!
hehe



4 comments:

syamimihaziqah said...

Hoho muke sameeeee!

Encik Psychopath said...

Hye mama :)

Anonymous said...

ANDA BERUNTUNG KERANA ANDA MASIH MEMILIKI IBU,HARGAILAH BELIAU SEMENTARA BELIAU MASIH ADA,JAGA&KASIHANILAH BELIAU,CURAHKAN KASIH SAYANG PADANYA,BERBAKTILAH DAN JGN SESEKALI MENGELUH ATAS APA YG AWAK SUDAH LAKUKAN KERANA IBU ADALAH TUNJANG KEHIDUPAN KITA....

SAMPAIKAN SALAM SAYE PADA IBU AWAK... :(((

ouchhh i miss my late mom so much!!!
wanna cry!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
uhuk uhuk uhuk

cimi said...

hi mama.
ade anak lelaki x?
:P