Saturday, April 2, 2011

satu lagi entri emo dan harap ini yang last

Untuk Awak.

aku tak mengharap sepenuhnye dekat kau.
tapi aku terase amat amat malu bile kau suruh aku cari orang lain.
seolah olah kau reject aku.
dalam aku berkawan dengan kau,
mate aku mencari jugak.
tak kire la orang tu keje ape pun.
tapi HATI aku yang tak nak. ape bole buat,
takkan nak paksa pulak.

tolong jangan same kan aku dengan perempuan lain.
aku tyka,
aku tak same dengan perempuan lain yang kau kenal
asyik nak kejar kan harta orang lain,
aku kejar kan harta aku sendiri,

hmm.
i've tried to be the best for you.
i've change so much and had come so far from what i used to be.
but if you can't see that.
i can't do anything.
AGAIN,
im not asking you to accept me.
as i said before,
BIAR TUHAN YANG TENTUKAN.
jangan risau pasal aku,
aku akan heartbroken ke atau ape ke,
im a big girl now.
i'll take care of myself.

BUAT KEPUTUSAN SECARA MATANG KAN?
so nampak tak budak yang matang kat bawah ni?
dia akan berfikir secare matang lepas ni.


since i know you'll be reading this,
i just want to say that,
don't worry.
what ever happen between us,
if we're not meant to be together,
we're always best friend.
i wish you found the girl of your dream.
:)

10 comments:

Encik Psychopath said...

good news for me.

✿ CikCimi said...

matang pulak?
aku lagi matang oke.
:P
jgn la emo syg.

zarifahmr said...

ace senyum sket yang?







haaa kan suweeeeeettt ;'))))

bunga said...

senyum cikik cym..jangan emo2 yek..

Khuzrin Kamarudin said...

kiut lah kamu.. <--- tetiba...

shahjiehan said...

wow..jiwanggg.hahaha

[cucu Hj Hassan] said...

sabar =)

adan said...

salam,
larh.. tamao sedih2.. banyak lagi jantan la cik tyka.. pasti ada yg lebih baik dari dia.. sabar je..

psstt.. ada line nampak..? lalalala~~~~~ ^_^

Naddia said...

tinggal je die! takyah jadik kawan pon! haha..puas ati!

intanurulfateha said...

ingat buat muke masam tu comel ke? senyum cepat!