Monday, January 18, 2010

Special Dedicate tO aLL special friends Of mine that always view mY blOg.

dear friend,

Haritu kite jalan sekali...besh kan jalan sambil bgurau senda..Tp
lg besh bila
awak kasi hadiah tu, tu lar hadiah paling saya xblh lupa..Senyuman
manis awak..Esok2 bile saya xblh jalan, saya nak awak iringi saya, masa
2 saye dah xblh nak pggl2@tegur2 awak mcm slalu, awak yg kna
datang...ingt 2...Mase
ni gak saya nak hadiah lg tp saya dah xnak senyuman awak tu...Saye nak
Al-Fatihah...Awak bacakan utk saya erk sbb saya dah xblh baca
sdiri..Pastu, bile ada owg letak saya bawah papan, awak jgn nangis @
cari saya sbb saya dah xblh tegur awak...nnt klu rindu dtg lh sedekahkn
Al-Fatihah kt sy...Janji erk...Frenship 4eva..


p/s: curi kat profile zulikha..hik
xOxO..

4 comments:

✿ miss aty ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ said...

nice word,,,
wanna copy la,,
hehehehe
xbagi pn nak jugak,,,
;P

applemasam said...

dasar tak malu..
amek lah..
aku pun copy dr org jugak..
ngee~

✿ Cik Cimi said...

pakat maen copy paste ka?
hahahah~

applemasam said...

kikiki..
ala..aku taw..kau pun mst nak jugak kan?
huhuhu