Tuesday, January 12, 2010

dunia yang tak adil.

dunia sekarang kan?banyak sangat perkara yang bodoh berlaku,
yang peliknye, berlaku dengan makin kerap pulak tuh,
kenape yea?macam2 bende bodo yang kite tak penah terfikir pown.
boleyh jd.

kenape dunia menjadi semakin tak adil?
sewenang-wenangnye orang buat ape yang diorang nak.
yang aku ni pulak keje nye asyik nak hangin tak tentu pasal.
haha,,orang lain nye hal pun aku nak hangin gakk.
ape la..

skang ni perasaan aku ni asyik nk marah je..
asyik nak mengamuk je.
kenape ntah!!!
tak suke la..macam kes mat rempit bodo arytu.
kenape aku berani sgt?
tak takut ke?aku kene ingt aku ni pompuan.oke?

tapi hakikat dunia sekarang ni yang dah tak tahu nk hormat orang lagi dah,
bile aku tgh mara,
mst aku akan cakap cmni.
dalam dunia ni,
dh tak de ruang lagi tuk kite berbuat baik dengan org.
org tu kurang aja ngn kite?
10x aku akan kurang aja blik.
org tu jht ngn kite?
10x aku akan wat jht blik.
i'll do what ever it take to make them feel what i've feel.

fuck. kenape?
nk jd gangster ke?
kuat ke nk jd gangster ni?

why keep bother other people prob?
kenape slalu nk nyibuk nih?
dh2..deal with ur own life dlu la tyka.
haihh..
kau kene ingt oke? this time u're on ur own now.

2 comments:

✿ Cik Cimi said...

agak la x adil.
hmmm~

applemasam said...

haha~ mmg xadil pun kn?
adil,adil..adil ganu...hehe