Friday, May 4, 2012

childish issue

isu yang sampai sekarang susah aku tangani adalah masalah kebudak budak kan dalam diri aku. tapi bende ni biasenye korang akan nampak bila aku disekililing orang-orang yang aku rasa selesa je. tapi kadang-kadang tu tersangat-sangat kebudak-budakkan la puleks.

kalau dengan mama, lagi la. mama cakap, dulu mase kecik kecik kau takde plak nak mengade macam ni.

=,='

jadi aku kena berubah, menjadi lebih matang. ya. matang!

sebab ape aku nak berubah, adelah sebab aku rase orang akan menyampah bile tengok aku mengade menggedik. auuuww aauuuuwww.. sampai bile nak ngade ngade macam ni kan? aish.

matang itu perlu.

1 comment:

sarah zulkifli said...

U have my full support!