Thursday, September 29, 2011

Lepak Malam?

Sejak due tige menjak ni, tak tau lah kenape aku rindu gile nak duduk kat asrama. Selame ni aku duduk dengan parents je, nak overnight rumah kawan pun tak pernah. Keluar rumah pun 2-3 jam je yang parents aku bagi,(tapi kadang-kadang aku langgar je =,='). So bile aku dapat tawaran sambung diploma kat Kuantan,Pahang selame 3tahun, aku rase sedih nak menangis sampai terkeluar biji mate je, dah la first time jauh dengan family, pastu tercampak jauh nun di Kuantan tuh. 


Mase mule-mule sampai tu macam biase lah, takut tengok tempat orang, tak kenal sape-sape, tak de sedare mare pun kat sane, macam-macam lah aku pikir time tu,macam mane kalau aku sakit ke, sesat ke, tkde duit tgh jalan ke, macam mane kalau tak dapat kawan sekepale dengan aku lah. eh, banyak sangat lah yang aku pikir time tu. Aku orang yang pertame masuk bilik, lepas parents aku dah hantar aku tu, aku tinggal dalam bilik sorang-sorang, ape lagi..melalak lah aku..wuuuuu...wuuuuu...sedih nye macam dah tak jumpe lagi je. bhahah..manje nyeeee...aku anak bongsu kot..memang lah..hehe


Tapi lepas dah jumpe roomates aku yang lain, dan lame-lame makin bertambah-tambah kawan yang ade, siket-siket rase sedih tu hilang. Yang aku pelik sekali tu, aku boleh stay up sampai 3,4 pagi borak je. kalau kat rumah pukul 10 mate dah berat je. Aku memang jarang sangat-sangat overnight mase kat Kuantan dulu, boleh kire lah berape kali aku overnight, tak sampai 10 kali pun..sebab nye, bile aku overnight, mate aku jadi macam ni.


tak terbukak dah mate aku time ni,
mase ni baru pukul 3 pagi kot. 
lokasi: teluk cempedak,kuantan 

haa.. macam tu lah jadi nye mate aku, dah tak terbukak dah mate aku yang sepet ni. ceit. mesti korang rase aku ni bosan kan? bhaha. tapi yang pelik nye, ramai pulak yang cakap aku ni sosial, suke keluar malam, pe celoooopppp.?? kahkahkah. Lepas tu, esok tu balik awal sebab aku ade kelas la pulak, baru ingat nak redeem tido, dah kene pegi kelas, memang penampilan yang paling terbaik sekali lah aku tampil dalam kelas hari tu. Selekeh nak mati..dengan muke tak cukup tido, semua orang ingat aku sakit.. jadi aku pun jadikan lah alasan tu untuk balik awal. terime kasih mate ku yang sayu. hihi. dah nak tido sempat lagi amek gamba. tengok lah mate aku dah jadi ape time ni. O.o 



Moral of the story, aku dah lari topik sebenarnye, aku cume nak cakap aku rindu lepak kat asrama dengan kawan-kawan aku je, macam mane bole aku taip banyak-banyak ni? O.o

rindu dengan Asrama Jerjak KPMIM titik

kbye

4 comments:

Unknown said...

haha.. tggl kat asrama x best ade hantu.. jom tggl dgn aku.. :P

cimi said...

arghhhhh ! monsterrrrrr !

Sarah and Faiz said...

"pe celoooopppp" Hahahahaha. wth. Teruk gila eyebags kau time ni.

✿ cik atie said...

sgt rindu!