Wednesday, June 29, 2011

Ayuh! Perangi Lemak!

Lemak?
Lemak dengan aku dah lame sangat bersama,
sampai orang kate dah sinonim sangat dengan aku.
Jadi,
ape yang perlu aku buat?
PERANGI LEMAK!!!

setakat ni,
aku selalu lah jog dengan sit up.
harus lah jog kan.
bile kat dalam perut ni dah ade macam macam,
macam macam yang macam mane tu?
bile dalam perut ni dah ade
nasi lemak rendang ayam,
burger GCB,
fries,
roti canai,
eh,
macam macam lagi lah,
lapar plak bace makanan makanan yang aku type neh.
eheeee~

jadi bile dah banyak sangat makan,
kene lah jog,
bile kite jog,
badan akan terasa panas,
peluh pun akan mula menitik menitik.
nak tau tak peluh yang menitik menitik tu datang dari mane?

haaa.
peluh tu sume sebenarnye air mate.
air mate burger GCB,
nasi lemak rendang ayam,
fries.
haaa..
bile berlari,
badan terase panas,
korang tak tau kat dalam perut korang tu,
burger GCB tu menagis nangis kene bakar.
:P
oleh kerana itu peluh pun keluar menitik.

aku sekarang dah sangat sangat gemuk oke.
jadi harus lah mula kan misi memerangi lemak.
dikuat kuasa mulai dari sekarang!
weeeheeeee~!

2 comments:

✿ cikcimi said...

gudluck ! :)

bukudiarysofea said...

Zaman penjajahan lemak harus dijajah oleh otot sekarang !!