Wednesday, April 21, 2010

duet...duet...$$

erk.
ade lagi tak sape-sape yang utang aku ekh?
lalalala~
tak da duet dah la..
cmne neh?
mahu minta mama lagi?
oh!
mama! adik dah tak ade duet!
nanti mesti mama kate cmni,
"ape?takde duet lagi??ni mst shopping kuat sgt!"
oh mama!
adik tak sempat nak shopping lagi duet habes suda..
hehe~
elaun dah tak dapat..
macam mane?

erk~
macam mane ni yea?
hurmm...
ade tak sape-sape mahu nolong sayer di kala sayer susah?
bagaimana sayer nolong anda di kala anda susah?
-sigh-

1 comment:

✿ Cik Cimi said...

bapak nak duet!!!
bole tak mintak macam tuh jew?