Monday, January 2, 2012

welcome 2012

Diam tak diam dah masuk tahun baru dah. 
2011 dah pun pergi meninggal kan kite, 
dan kini masenye untuk kite mulakan lembaran baru bersame tahun baru.
setiap tahun pastinye ade kenangan pahit manis.
aku rase pahit dan manis sepanjang perjalanan tahun 2011 adelah same rata.
kenalan pun makin banyak bertambah dan juga berkurangan sepanjang tahun 2011.

paling buat aku happy bile aku kenal seorang hamba Allah ni..
aku panggil die "abg"..
sebab die care kat aku macam seorang abg kepade adik..
hari2 hangout dengan die..tak bosan langsung.
ade je bende aku nak kene kan die dan die nak kene kan aku..
aku sempat kenal die selame 3-4bulan je..
nak buat macam mane..akhirnye aku dituduh porak peranda kan hidup orang..
aku tak minta semua ni jadi..tapi kalau dah itu ketentuanNya..aku redha..
antara hari terakhir aku dapat hangout dengan die..best sangat2...
sepanjang hari aku lepak dengan die..dari pagi sampai ke malam..
jalan-jalan,...lepak kat pantai..kejar-kejar makan ice cream..
naik basikal same-same..
hmmm...
aku tau tak mungkin aku dapat jumpe die lagi dan berkawan macam dulu..
kalau lah die bace entri buruk aku neh..

"bang, aku rindu kau doh...kenape kau tinggal kan aku ?aku tak pernah tinggalkan kau
jauh sekali aku nak porak peranda kan hidup kau bang..aku rindu nak lepak dengan kau..naik kete dengan kau,kau bawak laju gile bajet dalam macam dalam cite fast 5..tengok wayang dengan kau..makan cendol...makan me goreng..lumba sape abes kan dulu..lepak depan rumah kau, lepak klebang..
aku rindu nak dengar kau pujuk aku..game aku..cite kat aku pasal masalah kau..kau dengar masalah aku lepas tu nanti kau balas "so sad" pastu aku bengang aku tumbuk2 kau...huhu..rindu kau...huh.."

:'(

No comments: