Saturday, October 30, 2010

my hair.

oke.

keluar jalan-jalan dengan my mama n my brotha.

pegi Plaza Hang Tuah sebab abg aku nk beli lence.

then,

aku cadang nak betul kan "fringe" aku ni.

so,

aku pon pegi la saloon yg mmg slalu aku gy ni,

aku pon cakap la dengan amoi tu nak betul kan rambut depan ni.

then,

die belek-belek rambut aku,

die pon cakap rambut aku ni kering giler.

suggest aku wat treatment.

aku pon cair dengan godaan beliau.

trus setuju.

huhu..

dari elok-elok kene bayar rm5 kene la bayar rm35..



rambut mahal ni oke? hakhakhak

huhu.

btw,

aku beli shade baru..ahaaa~

giler ahhh..baper banyak dh aku ade..

adoie~

huhu



4 comments:

bukudiarysofea said...

salon mana ni beb?

Heidi Shafiq said...

same je.. :P

applemasam said...

sara.. salon kt plaza hang tuah..huhu..bkn salon bapok ok..hehe

applemasam said...

ta same la! rmbut aku now da 95% black!