Monday, October 4, 2010

couple bergado di tempat awam.ahaks

td aku jalan-jalan ngn mama.
mahu cari hard cover untuk report aku tu nanti.
so,
aku cube jalan-jalan kat hang tuah mall,
try usya-usya kat situ.
then,
jumpe jugak 1 kedai printing ni.
tapi tutup plak.
aku pun diri kat depan kedai tu,
tanpa menghiraukan ade sepasang couple yg tgh gado.
tgh cari number phone kedai tu,
sempat jugak la aku dgr ape yg dorg gado kan tu.
em,
lebih kurang psal,
"gamba" & "email"
yg lelaki terduduk dn tertunduk.
yg perempuan trus je shoot tnpa henti.
sampai gagap lelaki tu nk jawab.
btw,
aku rse mereka student.
sebab pakai bj kurung dan kemeja.

oooomaigod!
please la.
tolong matang sket.
bukan nk larang mereka berbincang.
but,
if u're going to be mad like that.
please do it in another place.

selepas tu.
aku pun blah dgn kecewe sbb kdai tu xbukak.
-sigh-

1 comment:

Sarah and Faiz said...

wakakka.
masuk bilik air lah kalau nak gado atau teeeetttt...
keh keh keh keh